Friday, January 20, 2012

CoolBlog

Hurm, tgk je entry ni mesti semua cm tempting nk kn...lagi2 kalo tgh2 panas..hurm,mesti lg teringin kn...  Rasanya mmg semua org kenal kot benda alah ni...

Tadaaaa


Lately ni CoolBlog memang sangat2 popular sampaikan kat kampung aku pon ada tau..sampai dua koooooo.. (poyo!) hehehee

Aku pon curious gak, apa yang best sgt CoolBlog ni sampaikn sanggup beratur panjang hanya nk dapatkn ice blended..  eleh, kedai lain pon banyak kot...  Sampaikan budak2 officemate aku ni haaa semuanya gilakan minuman ni.  Addicted sgt2..

So, disebabkan ramai sangat yang menggemarinya aku pon cubalah beli satu.  Nasib xda Q panjang...hahaha
1st time trial aku amik strawberry ice blended oreo with marble (bola2 tu..).  Pergh........xsedap langsong..

Sejak dari hari tu aku malas la nk beli.  Bazir duit je..  Di sebabkan ramai budak2 ofis aku ni suka sgt!!!  Everytime we go for lunch mesti nk kena beli.  So, aku try la for the second time.. This time aku amik honey dew with marble.  Hurm, boleh laaa.  Nak kata sedap sgt.  Xda mana pon.  Bukan pki fresh honey dew pon kn..  Pki cordial gk..

Bila aku tanya knp korang suka sgt drinks ni?  Aku rasa air dia biasa je..  Diorang ckp diorang suka sbb ada marble.  Hek eleh...  Ponat je aku try.  Ingatkn pasal air.  Marble tu kalo kat rumah aku letak dlm pasu je pon...


Hahahahaha...

tu je yg aku nk share..Sorry la kalo terboring

:P

No comments: