Wednesday, August 3, 2011

Bersederhana =)

Kesian kat abang saya...berhempas pulas cari duit untuk renovate rumah, beli peti ais, mesin basuh untuk lengkapkan keperluan di rumah sebelum menjelang perkahwinan kami...  Saya xmintak semua tu abang... Saya xkisah pon rumah tu mcm mana asalkan ada tempat untuk saya dan abang berteduh..  Saya xkisah tidur beralaskan lengan asalkan abang sentiasa di sisi saya setiap masa...

Saya memang nk keselesaan..  tapi biarlah kita sama2 berusaha selepas perkahwinan...  Adat la rumah serba kekurangan sbb kita baru memulakan hidup kan?  Macam tu jugak yg dilalui oleh ibu bapa kita dahulukn?  Bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian..  x g2 abang?

Terpulanglah pada abang kalo abang masih mahu teruskan usaha nk renovate rumah bagai..  Saya cuma kasihankan abang je..  Saya xnk abang susah...  Saya xnk abang pening2 kepala pasal ni..  Cuma apa yg saya pinta cukuplah abang sentiasa disisi.  Itu pon sudah cukup memadai..

Sebak pulak bila tulis post ni...  Abang jangan marah saya k post benda ni kat sini..  Jangan la sampai terus bagi tahu METRO..hehehehe

last but not least, no matter what happen, I will always love you....

<3

2 comments:

Rajie Jie said...

hey so touching ..u guys made for each other ...may god bless both of u ...so sweet of u adah...i knw u love him madly and badly...hehehhe....:) im happy for u guys...Happy Yippie !!! :)

aDaH said...

thanks raji..
:)