Thursday, July 1, 2010

Me NEW

Hi all...

hari ni xlunch..rasa cm kenyang la plak..pagi td just breakfast roti n milo je.tp kenyang dh..biasanya mesti akan lapar giler.hehehehe...so,memandangkn xlunch,ada la masa nk update blog ni..

Memandangkn dh lama xupdate blog,(2bln tu,giler r..) di sini saya senaraikan perubahan yg berlaku ketika ini,itu..hehehe.perubahan yg berlaku di atas saya & sekeliling saya

1. tak tahu dh announce ke belom??xpa la, just wanna share with u some in4..i dh ada bisnes sendiri.bisnes cupcake.small bisnes je..bake at home 2gather with my bisnes partner cik Rina.to get more information,u can go 2 my fb:Sedap Nyerr

2. my Weight!!cuba teka??ngeh2.semalam timbang,it increase 2 3kg..damn it!!hahahaha..stress meh..so,saya mkn dengan banyaknya...

3. my relationship with bf..urm,dah semakin slow..maybe jauh adalah puncanya..as u all know he's at penang now..communication pon xdak..senyap je..ada jodoh ada la..saya pon xtau nk ckp mcm mana..saya pon xda call dia..entah la..rasa mcm,urm...xtau nk ckp.ngeh2

4. saya telah diconfirmkn!!hahahaha..ada increment sebanyak rm200.bila ckp ngan kawan2 yg lain semua ckp banyak.tp,kalo u all nk tau,increment ni cipot je pon..non-exec kat sini sampai naik rm400(max).then,me??im as exec naik rm200 je.tp,xpa la.rezeki masing2 kn..bersyukur je la..hehehehe

5. apa lagi ek??OoOoO saya sudah berjinak kembali ke dunia farmville!!oo no!!nasib la kerja depan pc je..so,mmg banyak la masa bercucuk tanam..jgn kantoi sudah la..

6. xpuas hati dengan sorang exec melayu ni!!!asshole tol!!suka jaga tepi kain org n suka buat taik n busuk hati!!!yer,busuk hati!!!memang sesuai dengan gelaran utk dia..no wonder la kereta kena calar.padan muka.kah2.dr mula saya masok sini lagi mmg dh dengar cerita pasal dia tp buat xendah je.then,bila dia ngumpat aku,busok hati kat aku,aku mmg xrespect lagi kat dia.mcm mangkok tandas!!!anyway,saya xda la xbertegur ngan dia..some times we've 2 be hypocrite..mmg dunia pekerjaan mcm ni...ini yg saya blajar dr sini..saya cuba untuk tidak suka dia..tp,makin tgk perangai dia mkn menyampah..so,mmg xsuka la.hahahaha.cepat berambos la wei.menyampah dh tgk ko hari2

k la,walaupon rest xhbs lagi tp budak2 ofis dh masok la plak..so,story mory besok,lusa la plak k..

daa~


No comments: